En hyllning till Nyponskogen

Min syster tar examen idag och så plötsligt har jag en hälsopedagog i familjen. Den bästa hälsopedagogen. En hälsopedagog som har känsla nog att inte klaga på sina mindre hälsosamma systrar, fyllda av kunskap men med för liten ambition, men med kunskap nog att infoga kommentarer endast när det passar och aldrig för att glänsa. En hälsopedagog som aldrig stör min vardag men som vet när det passar att lära oss något nytt. En hälsopedagog med det största hjärtat, men också hjärnan.

Det är din dag, din tid och ditt liv och ingen kan ta dig någonting av detta ifrån dig, fantastiska människa! Om man kan vara stolt över någon är jag stolt över dig.



 


Andras kommentarer
Postat av: Erika

Ella min Ella, puss på dig och tack! Jag saknar dig!

2009-01-15 @ 10:27:56

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback