Gott nog

Vi ska spatsera ner till Vinterviken, mamma och jag. Lite för att solen skiner och lite för att jag alltid tjatar om hur gärna jag vill bo i Aspudden. Aspudden eller i mitt 14 miljonershus i Strömstad. Mest för att solen skiner och Vinterviken är det bästa av ställen att vara på när solen skiner. Förutom i mitt hus i Strömstad.

Tänk er: jag tar ett morgondopp i havet vid min egen brygga, mina små blonda söta lintottar  leker tillsammans i trädgården.  Jag rättar några uppsatser, min man brygger lite färskt kaffe åt mig.  Vi äter lite jordgubbar, våra vänner kommer på besök. Solen skiner och vi badar lite igen. Bastar. Dricker vin. Har det trevligt tillsammans. De sover i gäststugan. Vi och våra barn på övervåningen.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback