Söndagsmorgon

DN har verkligen lyckas med sin söndagsbilaga. Den bara osar söndag  av den och jag kan sitta i timmar med min kaffekopp och läsa de lagom lättsamma och lagom kulturella reportagen. Jag skulle kunna spendera en hel dag med att läsa förresten, högarna blir bara högre och utklippen bara fler. Jag hinner inte riktigt ikapp, trots att jag ständigt har en bok i min hand.

Idag finns tiden, för idag ska jag vara hemma och kurera mig. Tillsammans med DN, Språksociologi, Den vidunderliga kärlekens historia och debattinlägg om FRA och invandrarpolitik från veckan som gick har jag en del att göra. Det ser jag fram emot. Jag låter kaffet bli min vän och avslutar med en midddag hos pappa.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback