Just because I´m losing, doesn´t mean I´m lost

Jag har väntat i sju år, nu är det bara fyra dagar kvar. Denna vecka får bli en Coldplayvecka och på torsdag blir det fyrverkerier, Chris, Jojo och jag. Äntligen. Äntligen är verkligheten i kapp oss och bara för att vi någon gång förlorar något, betyder inte det att vi är förlorade, det finns många andra floder att passera.

Jag stryker det gamla och börjar om. Denna låt är värd en betydligt bättre presentation än mitt dravel och babbel. Lost får mitt hjärta att värka och mina tankar att tänka. En låt om att inte vara sina handlingar och om att resa sig efter ett fall. En låt om att det finns olika sätt att leva sitt liv och att den enkla vägen inte alltid är den rätta.

Jag gråter nästan redan nu, jag undrar hur det ska bli på torsdag...



Coldplay -Lost

Andras kommentarer
Postat av: jojo

Jag sitter här och skakar med min morgonkaffe.



"Just because I'm hurting, doesn't mean I'm hurt. Doesn't mean I didn't get what I deserved."



Till dagens inlägg, man vet aldrig vem som skulle förstå eller vem som skulle hantera saken likadant eller tvärtom. Vi kan aldrig säga "det är väl bara att sluta". Andra gånger klickar det för högt och ibland kommer slår någon till oss med en blixt... tack chris!



2008-09-16 @ 10:55:40

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback