De gula löven och det varma teet

Imorgon påbörjas stegmätartävlingen på jobbet. Jag ska påbörja dagen med en promenad kring Vinterviken med Anna. Tidigt, tidigt ska vi traska ,men skönt ska det bli. En kickstart på dagen med höstlöv kring våra fötter och orden i våra munnar.

Och så påminde Johanna mig om en minst lika höstig poesikväll på torsdag. Lite te, lite formuleringar och lite leenden. Jag plattar mitt hår, smattrar på mina tangenter och är andas inte lika snabbt längre.


Men då hade bladen inte ens slagit ut än...



Andras kommentarer
Postat av: Erika

Oj, ska ni gå innan ditt jobb, herregud så tidigt! Men skönt tvivlar jag inte att det kommer bli. Tar det hand om din själ så är det helt rätt. Puss hjärtat!

2008-09-30 @ 21:09:40

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback