Vi hade tid

Min chef frågade mig hur jag mådde här om dagen och frågade om det var mycket åt mig. Hon menade att jag är en sådan där person som tycker att allt är roligt och vill göra allt, men poängterade att det är omöjligt. Jag vet att hon har rätt och jag uppskattar att hon kan se igenom mig på det viset, för det mesta uppskattar jag det.

För alla dessa lögner om att jag är stresstålig är bara en falsk fasad. Jag är inte stresstålig, jag blir yr och konstig av stress. I bästa fall skrattar jag, i värsta fall är jag radiostyrd. Jag är så långt ifrån stresstålig man kan komma. Däremot så tycker jag om att göra saker, jag tycker om att ha mycket att stå i(för det mesta i alla fall) och det finns en miljon saker jag skulle vilja göra.  Om jag hade tid.

Och ja, jag tycker att det mest är roligt. Riktigt roligt. Om det bara fanns tid till det.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback