Välkommen åter

Från och med imorgon följer tre veckor av oändliga timmar av arbete och gigantiska helgimmar av studier innan jag kan belöna mig med fyra dagars ledighet. Fram tills jul har jag tryckt på pausknappen för privatlivet och satt på play för arbetslivet och eftersom jag lever lite för att arbeta så mår jag inte dåligt av det, jag måste bara påminna mig själv om att jag inte mår dåiigt av det. för annars kan jag lätt tro det och det är då min puls börjar hetsa och mitt hjärtat att klappa och då blir jag yr och hetsig och gör inget särskilt bra. Så: paus. Välkommen åter.

Hör ni inget så vet ni var jag finns: på jobbet, i soffan med en bok eller på ett pendeltåg nära dig.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback