Vi existerar och det är väl tur

Vi vimlar runt på Systemet och Ica Maxi och ingen kan ha missat vår existens för vår existens är inget att be om ursäkt för. Och efter mycket om och men och omvägar där inga vägar finns tillbaka ,är vi hemma med fyra flaskor vin och fyra påsar spansk mat i vår hand och i köket lagar vi våra rätter, blandar Tinto de verano som om vi vore spaniorskoroch äter chips med chilismak. Och så vilar jag lite, för jag måste vila och så lyssnar vi på the Killers, för de sjunger så fint ibland och så lär vi oss hur vi tar det lugnt, för det är så viktigt att kunna.

(Men mamma försöker bara få det fint och stressar runt.)


LIllan och Storan, Jojobullen och jag.

Andras kommentarer
Postat av: Karolin

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till Erika men det tåls att sägas igen - Jag är så glad att ni systrar är tillsammans denna helg! Den bästa lindringen mot brustna hjärtan är nära och kära.



Hoppas att tapasen blir god :)

Kram Karolin!







2008-10-31 @ 17:22:51
Postat av: ellinore

Karolin: Tack. Och jag vet inte hur många gånger jag sagt till Erika hur glad jag är att hon har så fina vänner som er!



Hoppas du också får en fin helg!



Kram!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback