Kom till mig och låt dig skrivas

Jag var inte ensam om att få panik när distanskursens uppgifter presenterades för oss. Panik, helt i onödan. Nu har jag gjort det som ska göras, för nu och för en vecka framöver. Jag har till och med skrivit en novell, en novell om halvspråkighet, så som det var tanken att vi skulle göra.

Jag var livrädd inför uppgiften. Livrädd av prestationsångest. Men så kom den bara till mig och så skrevs den på en halvtimme, eller två. Nej, en var det nog. Och så är den klar och jag andas och jag har lärt mig byta däck på bilen idag. En riktig kvinna är jag!

Andras kommentarer
Postat av: spiderchick

woow! =)

Postat av: Madde

Och här är en som ska skriva halvspråkighetsnovellen. SKönt att höra att någons panik gick över:)

2009-03-30 @ 12:51:18
URL: http://pedagogmadde.blogspot.com

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback