Kastar bollen i luften, låter den studsa och ler när den stannar

Det är löning imorgon och jag har pengar kvar. Inte mycket, men pengar kvar. Sådant händer inte ofta, för pengar på kontot har en viss förmåga att spenderas, i alla fall på mitt konto. Men imorgon är det löning och imorgon ska jag och Anna köpa biljetter till Hello Saferide och Andreas ska inhandla biljetter åt oss till Timbuktu.

En lucia med Timbuktu och favvoexet och hans lillebror och med glögg och pepparkakor och glitter och allt känns rätt surealistiskt, men magiskt härligt. För ett år sedan var läget annorlunda och vad vi gjorde på lucia då minns jag inte ens. Men nu ska jag minnas och nu ska det peppas och nu ska det firas. För vi är bra, var vi än är och hur vi än är. Bollen studsar och någongång kanske den landar.




Andras kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad roligt! Ni är fantastiska du och Andreas. Puss!

2008-10-24 @ 07:17:09
Postat av: joanna

Vackrisar. Je t'adore (jag beundrar er, fast lite starkare).

2008-10-24 @ 19:24:26

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback