I ett soligt, snöigt landskap

I Marit och Magnus fina hus är allt varmt och skönt och väldoftande. En sekund förbrukas och sedan är jag som hemma. Tiden springer, som den alltid springer, och jag önskar jag kunde vara där lite oftare. Men det är de fina stunderna som räknas och de är dem som man minns när man kommer till slutet. Antar jag, för vad kan vi göra mer än att anta?

Nu dricker vi te, mamma, Joanna och jag och efter en helg bland snön i Dalarna är jag inte bara hel av kärlek, jag är utvilad också. (Och det var inte igår jag var det.)


Andras kommentarer
Postat av: Marit

Min underbar Elli. Önskar verkligen jag kunde få träffa dig oftare.

Jag är så glad över att jag har dIg i mitt liv.

KRAM KRAM


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback