Back in the days

Det är julafton om en månad. Ganska absurt faktiskt. Men nu är det som det är och det är väl bara att njuta medan man kan. För två år sedan såg min önskelista ut som nedan och jag levde ett liv som inte alls är likt det jag lever nu. Tänk om jag hade vetat var livet skulle ta mig, jag hade varit livrädd då. Livrädd om jag visste. Livrädd för något som inte alls är läskigt utan mest härligt. Tänk om jag hade vetat vad jag gör om två år, julen 2010, jag tror det hade dödat mig långsamt. Jag föredrar att inte veta. Föredrar det ovissa, läskiga, jobbiga och härliga.



Önskelista julen 2006

  

  


•·         Lancôme Hypnôse, parfym, 409 kr Åhléns     


•·         Presentkort MakeUpStore


•·         Sex and the city boxen ( Finns på cdon.se för 649 kr på Elgiganten)


•·         Laddningsbara batterier, vanliga, till min kamera. Finns hos Anders.


•·         Böcker, böcker, böcker. Gärna klassiker, men även Mankells Italienska skor, eller Värnaste land av Åke Edvardsson.


•·         Ögoncreme och andra skönhetsprodukter.


•·         Bidrag till en vinterjacka!


•·         Presentkort, kläder, inredning. U name it!

(I år önskar jag mig en kaffepress. Och det är det enda.)


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback