Mig äger ingen

Jag kan fortfarande inte släppa Mig äger ingen ur mina tankar och det är ovanligt när det gäller mig. Det har aldrig hänt när det gäller mig. Jag brukar plöja en bok, tänka några sekunder, lägga bort den och börja på en ny. Men nu har det gått två veckor och jag kanintesläppaden.

Så lite halvt om halvt läser jag Bitterfittan som jag fick av mamma nyligen och Mikrofonkåt som en elev gav mig. Två böcker som egentligen är bra, det är bara det att jag inte är mogen än. Jag är kvar i Västerås 70-tal, bland orättvisor, alkoholistpappor, överlevnadsinstinter, kommunism och kärlek och jag trivs så bra där att jag stannar kvar ett tag till.

Läs den eller sakna en del av ditt hjärta.
image879

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback