I drömmarnas land

Jag glömmer så lätt det jobbiga. Jag glömmer att jag alltid är trött på våren, jag glömmer att jag behöver sova mer, jag glömmer att man måste städa och tvätta. Så idag gör jag allt. Jag är så trött att inget koffein i världen räcker (men jag har njutit varje dag den här våren av att inte vara trött. ) jag städar mitt stökiga hem och jag tvättar mina sängkläder. Det är nya tider, trötta tider och jag måste sova. Äta bra och sova.

Kanske är det Greys och jag och sängen ikväll. Det kan hända och det vore bra om det hände. Jag skulle må bra av det. Jag ska se till att det händer.

Kanske.

image869





Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr är ju Grey's i morgon eller du kanske har laddat ner :D


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback