Forsa fram!

Egentligen har jag nog haft en riktig skitdag, men just nu ler jag ändå. Kleerups nysläppta skiva dunkar i mitt hem, Peace and love är slutsålt och idag har vi köpt en tågbiljett upp till Borlänge, (jag får äran att sällskapa med lilla Ida upp till Borlänge. Inte illa alls!) solen skiner och landet och släkten väntar i helgen. Hemlagad pizza väntar med Andreas ikväll. Egentligen är livet rätt ljust och det finns många anledningar att le.

Kleerups och Robyns With every heartbeat har dock aldrig fått mig annat än att gråta. En jobbig låt, i en jobbig tid, med jobbiga ord. Men glada toner får forsa fram.

image877
Kan de inte få Han att komma till P&L också?! Please!

Andras kommentarer
Postat av: Krille

Vakna. Han kommer ju...

2008-05-24 @ 13:04:59
Postat av: Ida

De är jag som får den stora äran att åka
med dig. Glad blir man och en bra sommar
ska vi få. Du är bra.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback