Under en och samma vecka har några av mina jobbarkompisar hunnit säga följande:

Gud vad du äter! Är du gravid?

Jag måste säga att du äter mycket för att vara så liten.

Du kommer att bli tjock om du fortsätter så här.

Så vad är detta? Empati, betraktelser eller kanske till och med avundsjuka? Jag är glad att jag inte har problem med maten, för då hade detta inte varit roligt att höra. Nu ler jag bara lite och tar en tugga till.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Haha, avundsjuka är det nog, skit i dem. Tro det eller ej men jag har hört liknande av en manlig kollega och chefen berättade att jag borde tänka på vad jag äter för med åren så går det fort att bli tjock och så är det svårt att gå ner...

Postat av: erika

Haha, snyggt Ella. Fortsätt äta och fortsätt vara lika
glad för det :) Vi saknar dig här men snart kommer du!

2008-03-06 @ 08:10:51
URL: http://www.erikaalm.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback