Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav*

Det har gått en lång, lång tid sedan jag var ett Håkan fan. Jag har till och med varit så distanserad till honom att jag inte brytt mig om att kolla på hans spelningar på Peace and Love. Men nu är jag tillbaka där jag en gång var och som tur var är även Håkan tillbaka. Jag lyssnar på varje litet ord han sjunger på hans För sent för Edelweiss, jag suger i mig och jag får ont i kroppen. Hans ord är mina känslor, hans känslor är mina ord.

Jag låter honom stanna, låter mina känslor stanna och ser fram emot en sommar präglad av honom. Lyssna, lyssna om du inte gjort det än. Så mycket ärligare och bättre än så här blir det inte.



Håkan Hellst


Andras kommentarer
Postat av: AC

Bloggat länge? Fin sida....

Postat av: Jocke

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1206511110_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en underbar dag.

Mvh

Jocke

2008-03-26 @ 09:04:37
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback