Kent

Jag hittade en spellista för Kents turné och känner mig oerhört nöjd och peppad. Jag har inte mycket till övers för den nya skivan, men de verkar blanda upp det med de flesta av mina Kentfavoriter. Socker, 747, Musik non stop Revolt III  och så klart Mannen med den vita hatten är det inte mycket som går upp emot. Nu ser jag om möjligt ännu mer fram emot att veckan ska skynda sig fram emot fredag.

* Vy från ett luftslott
* Max 500
* Socker
* Revolt III
* Palace & Main
* Stoppa mig juni
* Columbus
* LSD, någon?
* Romeo återvänder ensam
* Generation Ex
* Den döda vinkeln
* Musik non stop
* Kärleken väntar
* Ingenting
* Om du var här
* Dom andra
* Utan dina andetag
* Berlin
* 747
* Mannen i den vita hatten

Andras kommentarer
Postat av: Erika

ja det där ska man vara nöjd med,undra om de är i ordniing så de kommer sluta med den bästa. snart så är du här :) Puss


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback