Kent nästa

Fyra timmars fikande med Anna fick avsluta denna ledighet. Ett bättre avslut hade jag fått leta länge efter och jag känner mig rätt nöjd med allt jag hunnit med och allt jag fått uppleva under dessa tio dagar. Nu är min enda föhoppning att de följande fyra dagarna rusar i väg i ett rasande tempo.

På fredag åker jag till älskade syster i Gävle och får uppleva en massa lycka där lyssnades på
favvofilosoferna tillsammans med de allra bästa människorna. Hela min vår är fylld av trevligheter och jag kan inte få nog av allt jag ska uppleva.



image736
Kent.nu

Andras kommentarer
Postat av: erika

Jag längtar så efter den kvällen tillsammans, inget kan vara bättre än att ha er hos mig. Kram Ella och hoppas dagen går bra imorn.

2008-03-02 @ 21:26:59

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback