För tiden skuttar fram, å vi vet att det kan kännas tungt som fan*

Den första delen av mitt påsklov har varit nästintill perfekt. Jag har hunnit umgåts med de jag ville umgås med, jag har hunnit slappa tillsammans med mamma och Erika, jag har hunnit jobba och tjäna extra pengar och igår fick jag till en kvällsdejt med Jessie. Vin och choklad stod på menyn, vilket passar perfekt en rutten röd dag.

Nu ska jag packa min väska och förbereda mig inför hemresan. När den sker är dock inte klart. Imorgon ska jag jobba, så på ett eller annat vis lär jag beinna mig i Södertälje vid nio imorgon, men det är ett senare bekymmer.

En slappdag med syster till, som innehåller både det ena och det andra. Jag återkommer om det andra.

image773

*Timbuktu - Ta det lugnt


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback