Cease to begin

Det går ett lyckorus genom kroppen när jag såg att Counting Crows kommer till cirkus. Lyckoruset varar dock inte så länge, för jag minns mina tidigare två konserter med bandet. Den ena ställdes in efter att förbandet spelat och efter flera timmars väntan. Kanske enligt Lundells Även en inställd spelning är en spelning.

Under den andra konserten, på Hultsfred 2003 eller nåt, blev min plånbok med alla mina kontanter, mitt visa kort och mitt leg stulet. Resten av festivalen kunde jag inte gå in i öltälten.

Nu funderar jag på om jag ska våga försöka en gång till. Eller så lägger jag pengarna på Band of horses ikväll på Debaser istället. Eller spar dem, just det Matilda, det var det jag skulle göra...

Andras kommentarer
Postat av: Matilda

ja juste! men jag är rädd att jag kommer köpa en bandtröja ikväll efter neverstores spelning:S
Men då är det sent på kvällen, näästan fredag.. :P

2008-03-06 @ 15:32:30

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback