Spelschema att dö för!

Jag tittar på spelschemat för Peace and Love  och känner två saker: 1. jag måste ta det lugnt på torsdagen. 2. lycka. Att för många bra band spelar på en och samma dag är inte något annat än ett lyxproblem. Bara lyx. Och jag får inte missa ett enda av dem. Så är det och så förblir det. Lova mig det, folk!

Mano Chau, Mando Diao, Jason Mraz, Cesars, The Wombats, The Hives och dessutom en osläppt stor artist inom loppet av sex timmar är helt sjukt bra. För bra för att vara sant. När jag dessutom ser att Miss Li och Markus Krunegård inleder dagen nyper jag mig i armen. Snälla månad, gå fort! Det pirrar under fötterna, det kliar i fingrarna, min kropp gungar redan.



Mando!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback