Jag lämnar er här

Jag provar klänningar, tröjor och kjolar och packar min väska. Nästan hela familjen kommer att hänga på Gotland den kommande veckan och dagarna ska fyllas av sol, bad och fik på Lillans stenungsbageri, medan kvällarna ska fyllas med vindrickande och gitarrspelande. Vi ska se på Winnerbäck och Miss Li och vi ska sova i bilen i Visby. Vi ska umgås, hänga och prata, prata, prata. Och så ska jag få uppleva en annan del av Gotland vilket ska bli spännande att få uppleva.

Jag är väl hemma om sisådär tio dagar igen. Eller kanske åtta eller nio. Tills dess lämnar jag datorn och Guds gåva till mänskligheten: internet. På återseende.


Rute Stenungsbageri

Andras kommentarer
Postat av: Elin

Ser supermysigt ut och det känns som att ni alla kommer få härliga dagar tillsammans. Kram kram

2008-07-20 @ 17:41:26

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback