I Orange Country

Under tre års tid var onsdagkvällar klockan nio en helig tid. Vi satt bänkade i soffan framför tv:n och bara njöt av att skratta åt Seth, lida med Marissa, ha ont i magen över Ryan och heja på Summer. Men så en dag tog allt slut och jag ersatte saknaden med annat. Med Meredith. 

Nu har jag börjat om. Säsong 1 har hållit mig vaken hela natten och när jag väl somnade, åtta avsnitt senare, fanns de i mina drömmar. Onsdagkvällarna kommer aldrig tillbaka, inte som de var då, men andra tider kommer. Nu har jag städat lägenheten och väntar på att få fika med Hanna på Hornstull. Sommaren i Stockholm är även det en tid att minnas och ikväll har jag sällskap av gänget igen. OC-gänget.




Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback