Roliga ting

Året har bara börjat och redan nu har jag en hel del roliga saker inplanerade.

I januari fyller jag år.

I februari ska jag äntligen få besöka Joannas rosa lilla hem i Oslo. Dessutom ska jag se till att få tatuera min fantastiska nya tatuering senast då.

I mars ska jag åka till Gävle och titta på  Kent.

I maj ska jag på kusinträff på landet.

I juni ska jag titta på fotbolls VM och åka till London. Dessutom får jag min allra första betalda semester!

I juli ska jag gå på Peace and love i min hemstad och även besöka Joannas andra hemstad för att se Winnerbäck med Miss Li som förband.

Och ja, sen var det stopp. Jag funderar på att jag borde ha födelsedagsfest också. Och dit är det inte så långt. Måste fundera vidare på hur jag ska styra upp det här.

image604

Kent.nu

Andras kommentarer
Postat av: emma

blir nog ett bra år det här =)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback