Räddare

Grammis får rädda min kväll ikväll. Äntligen något att se som är på de vanliga kanalerna, då jag inte har orkat slösa pengar på en dyr digitalbox. Verkar konstigt att man ska behöva ha en när man bor i ett Comhemhus, men tydligen är det så.

En omtumlande dagar där alla känslor funnits representerade, men jag orkade gå till gymmet i alla fall, så nu är det bara att köra igång. Om jag tränar 2 gånger i veckan i 14 veckor får jag en väska och det får nog räcka som mål just nu.

Hoppas Linda kammar hem en grammis nu, men det blir nog mest Säkert, Säkert., Säkert antar jag.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Eller hur, G påstår annat, "Hur kan du hävda det?!" Jag tänkte, har jag blivit knäpp, visst sjutton är det jullov...


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback