Nybörjare

Jag kan bli galen på alla nybörjarfel jag gör i mitt yrke. Jag lyckas jämt lägga skriftliga inilämningar i alla ämnen samtidigt och förra terminen avslutade jag med att alla mina 53 elever skulle skriva en uppsats. Sen hade jag att göra både dag och natt för att slippa rätta på julafton. Idag har jag lektioner exakt  hela dagen och jag har lyckas planera in nästan bara genomgångar. Dessutom har jag samma klass vid tre av tillfällerna. De kommer nog vara lika trötta på min röst som jag när dagen är slut.

Jaja, man lever och man lär och det är väl lite av tjusningen. Synd att min kropp vägrade att  sova i natt bara.

Andras kommentarer
Postat av: Sara

Man kan i alla fall trösta sig med att det kan bara bli bättre när man är nybörjare.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback