Njutningar.

En överraskande bra dag. Föreläsaren är i världsklass, kunskapen är ovärderlig och kursdeltagarna är trevliga. Dessutom hålls kursen på ett fint SAS Radisson hotell och dagarna förgylls med obegränsad tillgång av juice, kaffe, godis, frukt och kakor. Jag bemöts som att jag är en businiess kvinna och jag gillar det.

Kvällen spenderades på ett av Hornsgatans mysigaste fik, med en av de mysigaste människorna och vi fick äntligen tillfälle att skratta lite igen, så nu spar jag alla jobbiga ting till imorgon bitti och sitter nedsjunken i soffan med ett tallrik ljuvlig gröt. Eller ja, så ljuvlig är den väl inte. Men ändå. Jag mår helt okej idag och jag njuter av det.

image649

Andras kommentarer
Postat av: anakin80

Du måste berätta när du kommer tillbaka till jobbet.

Postat av: erika

YES! mer fika med ljuvliga vänner för ella.

2008-01-23 @ 21:55:12
URL: http://www.erikaalm.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är klart att man tycker om att prata mycket med de man tycker mycket om. Självklart. Tack för en mysig kväll.

2008-01-24 @ 09:15:45

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback