Fuldag

Jag kan undra vad jag tänkte när jag klädde på mig i morse. Eller jag vet vad jag tänkte, jag tänkte att jag borde passa på att använda lite av de kläder som hänger i garderoben, de jag egentligen gillar men inte använder. Trött var jag också. Trött som jag vet inte vad, så jag hoppade över att tvätta håret och satt upp något som skulle lika en knut istället.

Nu drömmer jag mig bort till jeans, t-shirt, nytvättat hår och en lite frächare uppsyn. Men men, jag får nog ta ett djupt andetag och stå ut mig själv  och min korta kjol många, många timmar till. Elevvårdskonferens står på schemat idag.

Andras kommentarer
Postat av: Anki

Hehe jag har oxå kört på den stilen i dag. Osminkad och otvättat hår. Fast mitt enda besök utanför hemmet har varit till gymmet, så det gör inte så mycket.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback