En siffra

26 år alltså. Kanske har meningen med att fylla år försvunnit för gott. Nu rullar åren på utan egentlig mening. Innehållet får vara det centrala istället för siffran, så som det alltid borde vara egentligen. Åldersnoja har jag i alla fall inte. Det enda jag vill är att passa på att njuta och att göra det jag vill göra, för stunden, för dagen och för att inte ångra det ogjorda. Jag har börjat nu och hoppas att jag aldrig slutar.

Ikväll kommer söta släkten och ska fira. Alla tillfällen att umgås är bra.

Andras kommentarer
Postat av: Karolin

Stort GRATTIS på födelsedagen!

Kram kram

2008-01-30 @ 15:49:56
Postat av: Joanna Alm

Nu lever vi, Ella! Du sprudlar som ingen annan kan göra. Stråla i din glans idag. /Lillan

2008-01-30 @ 18:02:51
Postat av: Crazypill

precis så där känner jag med! Själva ålderssiffran är skitsamma nu förtiden =)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback