En bit av mitt hjärta

Så är jag framme vid det dramatiska slutet. av min bok Jag har en stark hatkärlek till slut på böcker eller i alla fall slut på bra böcker. Det här var en bra bok, som alla Robinsons böcker. Kriminaldramatik blandat med personintriger och musikhistoria och jag vet inte om jag vill att det ska ta slut eller om jag ska dra ut på de sista raderna. Jag vill ju att de ska stanna hos mig, Banks och hans gäng. Men lika mycket som jag saknar Lisbeth Salander saknar jag ingen fiktiv person. Tänk om hon var en del av mitt liv, en bit av mitt hjärta.

Jag har beställt massor av pocket till skolan också, tänk vad bra böcker kan påverka och tänk att jag får välja vilka böcker som ska påverka. Ibland i alla fall. Ibland är allt bättre att läsa än inget.

image629

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback