Celibat

Mitt emellan middagen och efterrätten slutade mitt simkort att fungera. Jag tog ur det, blåste på det, satte i det igen, tog ur det för att det inte funkade, tvättade det med diskmedel och satt i det, provade i min gamla telefon och blåste lite till. Det ville inte, det gick inte.

Under hela natten har jag vänt och vridit på mig. Tänk om det händer något, tänk om det händer någon annan något och jag vet inte, för jag har ingen telefon och jag går inte att nå. Så blev klockan då nio och kundtjänst kunde meddela mig att det stängde av mitt kort igår för att de skickat ett nytt simkort med 3G som kommer imorgon. Men varför, varför stänga av mobilen på lördagkväll?

Nu går jag inte att nå och nu vet ni det. I celibat. Ett dygn i celibat. Welcome to my life.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback