Mer än så är det inte

Allt behöver inte vara så politskt korrekt jämt. Det är när vi bryter mot det förutsagda som vi bryter mot samhällets normer. Jag sållar mig till skaran som gillar Carolina Gynning. Carolina Gynning är något annat än alla andra. Hon berättar sanningen som den är och hon får mig att skratta. Skratta åt allt det där hon uttalar som vi andra aktar oss noga för att uttala. Om hon är en bra förebild eller inte tåls att diskutera länge och väl. Mig kvittar det. Hon får mig att skratta och hon bryter upp lite. Det räcker. Ibland räcker det.

Och det är anledningen till att hennes
blogg är en av få bloggar jag läser. Läser och återkommer till.




Bilden är från spanonline.se

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback