Minnen från Peace and love

Jag minns inte vad det var som var så himla roligt, men jag minns att vi var i ett knökfullt öltält, att Thåström eller kanske Sugerplum spelade några meter därifrån, att jag stod på en bänk för att se något och att solen sken efter att regnet hade fallit. Jag minns att jag låg dubbelvikt av skratt och jag vet att jag tänkte att det är det här som är livet, att få skratta riktigt, ritkigt mycket. Så där så att man inte kan andas längre.






Jag saknar mina systrar!

Andras kommentarer
Postat av: joanna

som jag saknar dej och ditt asgarv. som jag saknar dej och din irritation i vardagen. som jag saknar dina råd. som jag saknar dej, dej, DEJ.

2008-08-30 @ 14:24:17
Postat av: Ella

Och även om jag blivit mer lik dig och ditt maniana och allt du vet, så måste du erkänna att du blivit mer lik mig på en punkt: Irritationen i vardagen är din med nu! Haha! Och jag älskar det, som jag älskar dig. Du vet.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback