Working 9 to 5

En heldag av lektioner följt av tre utvecklingsamtal var kanske lite att ta i. Särskilt då jag var ovanligt trött idag. Talförmågan försvann och sockersuget tog in. En kitkat och ett efterlängtat fika på eftermiddagen gjorde det för sekunden bättre. Många timmar efteråt och en runda på stan senare är jag nu hemma. Som tur var hade pappa hängt mat på min dörr, god och nyttig mat, och snart kanske jag orkar göra något annat än att fastna här.

Två ännu längre dagar väntar och jag borde nog städa lite, handla lite mat och fixa lite. Vi får se om jag orkar, annars får det vänta till en annan dag.

På fredag kommer Jessie och jag längtar. Längtar som aldrig förr. Inget kunde passa bättre just nu.

image791
Jessie!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback