Tillbaka till verkligheten

Min chef tittar på min arm och säger att vi måste införa långärmat som dresscode. Jag undrar om min manliga kollega i företaget fått samma kommentar om sin tatuerade underarm...

Andras kommentarer
Postat av: Elin

VA??? Fan va töntigt. vadå tolerans mot männsikors rätt att uttrycka sig liksom. hoppas han sa det med glimten i ögat, och nej jag tror inte han hade sagt det till en manlig anställd..

2008-04-02 @ 16:31:18
Postat av: Anakin

Hon är helt otrolig, jag tappar inte längre hakan när jag hör vad hon säger ibland. Det förvånar mig inte att hon sagt så, hur kan hon tycka att hon har rätten att säga så? Jag förstår inte att alla ska ha en åsikt om din underarm! Fasen bär dina kortärmade tröjor med stolthet och var nöjd med din grymt snygga tatuering! Ses i morgon och tänk snart är det fredag och vi har heldag =)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback