Take a walk on the bright side

Efter jobbet tog jag och Anna en promenad genom Midsommarkransen för att känna av våren lite extra innan den försvinner igen. Kanske kan vi göra det till en ny vana och byta våra tekvällar mot promenadkvällar. Efteråt traskade jag bort till gymmet för att lyfta lite vikter, men hungern gjorde att jag inte orkade länge. Ibland är det rutinen som är viktig.

Nu är jag lite mättare och ska fixa allt som måste fixas innan Klass 9a börjar. Det är den enda serien jag följer just nu och det känns som den allra bästa serien att följa. Idag har jag återupptagit en gammal rutin med programmet som inspiration. Finns det inredningsprogram för inredare och kriminalserier för poliser är det väl egentligen självklart att det ska finnas lärarprogram för lärare. I min värld i alla fall. Och läraryrket innebär fler dilemman än man någonsin kan föreställa sig.

En härlig dag, en bra dag.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback