Förstör mig, sälj mig, ruinera mig

Csn-helvetet har talat. Tydligen tjänar jag för bra för att få en avbetalningsplan och tydligen är jag dum som ljuger. Så, ruinera mig, knäck mig, förstör min vår. På tre månader ska det betalas och jag undrar när dagen kommer då jag ska bli rik, eller i alla fall har lite trevliga slantar över till annat. Att vara ensamstående suger, lyssna bara till ordet: ensamstående. Singel är bättre, men singelhushåll suger varenda krona ur dig.

Skitvår, skit-CSN, skitsystem.

Så, härdan efter är det drömmar om klänningar som gäller, inte inköp av dem.Och jag ska aldrig jobba för mycket igen. Ingen tackar dig, men CSN ser dig.

 Lycka till i vår, Ellabella!

image828
Forever21




Andras kommentarer
Postat av: Anna

Oj, du låter riktigt arg, det var en ny sida. Det ordnar sig ska du se, håller med dig om att CSN suger och att leva ensam med sina egna räkningar suger varenda krona ur en...

2008-04-16 @ 21:35:34

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback