För första gången!

Jag har gjort ett streck i semesterlistan som innebär fem och en halv veckas semester. Jag upprepar: fem och en halv vecka. Det är mer än vad jag haft de senaste fem åren. Jag ser fram emot det med förtjusning, inte ens en skräckblandad förtjusning utan en alldeles äkta förtjusning. Det är nästan så jag kunde tänka mig att ta ut mer,  men jag spar lite. Man vet aldrig vad som händer.

Den 26 juni sätter det igång med Peace and love och sen fortsätter det. Kanske med en resa till Gotland, kanske med en roadtrip med vännerna och kanske, kanske en resa till Bacelona. Jag vet inte med vem och jag vet inte hur, men jag skulle vilja och jag funderar på det. Dessutom vill jag så klart hänga i Stockholm en del och njuta av solen, uteserveringarna och skärgården. Just det, två sommarkurser har jag sökt också.

Fem veckor är inga problem, tvärtom. Det kommer nog gå undan i ett behagligt, men rasande tempo. En underbar känsla hursomhelst.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback