En vampyr?

Då har jag äntligen en hel och fin Ipod då. Det var inte en dag för tidigt, utan många, många dagar för sent. Men nu är det gjort och jag laddar med massa musik. Hela helgen har jag plågat  Erika med Jag är en vampyr och måste nog byta låt snart innan jag förstör den.

Det fanns en tid då REM var mitt favoritband och jag förbjöd mina då inte så gamla småsystrar att spela Everybody hurts, eftersom det värsta som kunde hända var att jag skulle tröttna på den. Sådan är inte tiden nu. Idag fylls låtlistorna ständigt på. Men å andra sidan, jag har fortfarande inte tröttnat på min gamla favvolåt och jag kommer förmodligen inte göra det heller.

Markus däremot, kommer jag med all sannolik tröttna på., innan våren blivit sommar har jag nog hunnit tröttna. Men just nu är den bättre än bäst och jag ler större än störst.

image846

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback