En evighets sekund

Jag sitter på jobbet och inser att det är tolv timmar tills arbetsdagen är över. Tolv timmar bestående av lektioner, utvecklingssamtal, konferens och arbetskväll. Det är tur att dagarna går fort och att jag gillar mitt jobb. Det känns sällan som ett måste, mer som ett uppdrag. Arbetskvällarna med ekonomiinformation från företaget kunde man dock skippa. Det enda som händer är att jag får kämpa för att hålla ögonen öppna med hjälp av alldeles för mycket godis och kaffe. Sedan har jag ont i magen istället.

Om tolv timmar väntar dock belöningen: after work med kollegorna. Dessutom är det hamburgare på skolmatsmenyn idag.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Och i morgon är det ugnsbajad korv, haha! Den tror jag vi skippar eller ;)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback