Do what I have to do

Jag har möjlighet att följa med kussarna ut till landet på fredag och få saker skulle kunna locka mer. Ändå måste jag avstå. Trots sol, trots garanterad underbar stämning och trots att jag vet hur bra jag mår där ute. 

Min Att göra lista är galet lång, mina dagar är tokigt intensiva och jag har för många IG-varningar att skriva, för många samtal att hålla. Det enda botemedlet är att börja klara av saker och sluta tänka. Det är tankarna som är jobbiga, inte att göra saker. Landet får vänta, staden får kalla, jobbet får komma först. Ibland är det så och jag måste skona mig själv. En svidande mage gör ingen glad, inte ens om man är i ett paradis.

En vecka kvar, sedan väntar en extra lång ledighet och det är dags att demonstrera.

image841
Men visst lockar det allt!?

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback