Utan konkurrens.

Jag tittar på Värsta språket i studiesyfte, för att sedan kunna visa det för mina elever, någon motsvarighet till det underbara programmet har ännu inte gjorts. Fredrik Lindström är min gud. Jag hittade dessutom en hel massa bra böcker igår, böcker jag glömt att jag hade och jag kompenserade med att köpa tre böcker till, som jag får plöja och sedan låna ut till mina elever. Japp, så får det blir. I want them to read it.

Jag vaknade sju imorse. Antagligen för att jag somnade till filmen klockan tio igår och vaknade först när den var slut. Nu hoppas jag att Jessie ska vakna och vara peppad på att ta en promenad med mig. Om några timmar återvänder jag till Hagsätra.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback