Ta slut, dag, ta slut.

För första gången sedan jag för två månader sedan flyttade till Stockholm har jag tråkigt. Förutom gårdagens fest har helgen bestått av träning, vila, återhämtning, städning och planering. Nu har jag fått nog. Jag vill umgås nu! Varenda blogg är kollad, Facebook ekar nästan tomt och jag skickar sporadiska mail. Jag tvättar mitt hår och skriver till kollegor. Helst av allt vill jag sova, men det är inte tid för det. Inte heller orkar jag ta mig ut och hitta på något. Så, jag sitter kvar här och har tråkigt och hoppas på att det ligger något i Alfons pappas ord;


Man måste ha tråkigt ibland för att veta när man har roligt.

Tja, kanske det.

image427




Bild:
Kino


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback