Musikdilemma.

Jag kan aldrig bestämma mig om jag vill lyssna på spellistor på min Ipod eller om jag vill blanda spår. Det dumma med spellistor är att man tröttnar så ruggans fort på sina favvolåtar, men å andra sidan har man riktigt bra musik så länge det varar. För hur gärna jag än vill älska varje låt som finns på min Ipod, så gör jag inte det. Mysko låtar jag inte vet om att jag har hoppar upp, titt som tätt och alltid tänker jag att "jag måste ta bort den här skiten". Sen glömmer jag det. Jag tror de spåren gömmer sig på något mystiskt sätt. Mitt batteri laddar sedan ut fort som tusan för att jag byter låtar och håller på hela tiden.

Jag har i alla fall bestämt mig för att ändra mina morgonvanor. Jag är ritkigt trött på
Äntligen morgons enformiga, gamla och riktigt dåliga musik och har nu övergett mina favoritprogramledare till fördel för Olle Garp och bättre musik.


image429
Olle på Morgonpasset.

Andras kommentarer
Postat av: kalaskulla

svensklärare i bloggen till och med ;)

2007-09-20 @ 14:57:01
Postat av: Olle Garp

Du ska ha stort tack!!!
Vi ska försöka att inte göra dig besviken.
Nu måste jag skicka den här länken till Germund som är vår musikredaktör.
/Olle

Postat av: Ella

Tack själv Olle. Hoppas att Germund har samma musiksmak som jag, men imorse var jag nöjd i alla fall. Tack för ett bra program.

2007-09-20 @ 21:05:13
URL: http://yrlavirla.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback