Jag älskar ändå Kents nya låt. Så som jag alltid älskat allt av Kent.



Frågan är om mamma gillar denna mer syntiga Kentlåt. Måste nog  ringa och fråga. Hon är för övrigt mastodontstolt för att det var hon som först tog Kent till vår familj, 1998. Jag var ett år efter. Pinsamt, tyckte jag då.

Andras kommentarer
Postat av: Lär mig!

Din blogg är hur bra som helst, jag älskar den. Du som är svensklärare kan du förklara en sak för mig och dina andra lärare. En sak som jag inte fått lärt mig av någon eller några av mina lärare i ämnet svenska. Lär mig att skriva dem på rätt ställen, de och dem regeln har jag aldrig fått lära mig. Skulle gärna vilja det! Tack för en bra och välskriven blogg! :)

2007-09-19 @ 18:54:33

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback