Inget liv utan nätet.

Mitt internet har legat nere hela kvällen. Min kväll var därmed förstörd. Jag måste kunna koppla upp mig, jag känner mig helt socialt inkompetent annars, som om världen fortsätter utan mig. Som tur var räddade Greys min kväll och de första tårarna har fallit. Mina tårar kommer att fortsätta rinna några minuter i tio varje onsdag framöver. Jag är en blödig jävel och gråter så fort något är lite fint och lite sorgligt. Dessvärre gråter jag aldrig när man bör gråta, men det är en annan historia. Meredith är i alla fall min hjälte. Åh, vilken bra mamma jag har. Hon älskar då mig som jag är i alla fall. Tack.


image428
Bild: Kanal5

Andras kommentarer
Postat av: erika

Sötsyster!

2007-09-20 @ 08:06:10

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback