I en bubbla.

Jag går runt i en bubbla av ledsamhet och lyssnar för första gången på väldigt länge på deppmusik. Lite känner jag mig som 16 igen, jag med. Egentligen mår jag bra och egentligen tror jag allt handlar om mina elevers bekymmer. Jag tar mig omedvetet till deras nivå. En kollega var helt nere förra året, ända tills hon kom fram till att det inte var hon som var deppig, utan hennes elever. Hm. Jag ska lyssna på lite deppmusik idag med, för det är så jävla bra, och sen ska jag försöka börja digga lite hårdare och gladare toner igen. Så länge, lyssna på dessa fantastiska toner.
runt i en bubbla av ledsamhet och lyssnar för första gången på väldigt länge på deppmusik. Lite känner jag mig som 16 igen, jag med. Egentligen mår jag bra och egentligen tror jag allt handlar om mina elevers bekymmer. Jag tar mig omedvetet till deras nivå. En kollega var helt nere förra året, ända tills hon kom fram till att det inte var hon som var deppig, utan hennes elever. Hm. Jag ska lyssna på lite deppmusik idag med, för det är så jävla bra, och sen ska jag försöka börja digga lite hårdare och gladare toner igen. Så länge, lyssna på dessa fantastiska toner.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback