Orka, orka.

Jag traskar från Älvsjö för motionens skull, handlar på Ica för att syster ska tycka att jag har mat hemma, fixar en megaportion pastasallad eftersom jag är vrålhungrig, sjunker ner i soffan. funderar på städning, äter och är helt körd. Varken energi eller kraft finns kvar. Ingen lust att städa finns att tillgå. Ingen klädinspiration till morgondagens 13 timmarsarbetsdag och ingen vilja till att skriva denna blogg. Jag är helt slut och vill bara sova.

Kanske gör jag också det, eller kanske tar jag mig kraft, fixar lite te, städar upp lite grann och öppnar gaderoben. Ikväll är det 
Greys och det kan göra varje dag till en bra dag. Denna dag har förresten varit en bra dag, om så  en sjukt effektiv dag. Tja, vi får se vad jag orkar att orka.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback