Minnen från det förflutna.

Hos faster, farbror och kussarna idag lyssnade vi på musik i deras otroligt fina inspelningsbara dvd med massa fina funktioner. Samlingsnamnet för denna fina pryl är dock cp-datorn, vilket säger en del om hur ofta och väl den används. Hursomhelst, helt plötsligt ser jag ett cd-fodral som tar mig sex år tillbaka i tiden.
 
Vid den tidpunkten befann jag mig i Gävle och det är fullt ös på kåren där 
bandet  med stort b spelar. Någon timme senare är det efterfest med alla, inklusive de snygga killarna, de coola lärarna och själva Tsool hemma i vår korridor. Ebbot är i vår korrdior. Som jag minns det var dock de coola lärarna viktigare just dock och att flirta var alltid nummer ett. Men Ebbot var i vår korridor och umgicks med oss. Jag tyckte det var ballt då och jag tycker att det är lite roligt nu. Ett bra band hur som helst och en tid fylld av finfina minnen.



image474

Ebbot, bild pub.tv2.no

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback